duminică, 18 martie 2012

Grafica in cuvinte - imagini din expozitie


Poeziile 
Loricăi-Georgeta CHIŞCĂ 
îi insoţesc expoziţia de grafică până pe 
29 martie 2012. 
Vă aşteptăm să descoperiţi paleta de sentimente din vârful măiastrului său penel.

Expoziţie

 Deschid uşile toate
trag perdele-nspumate,
mă arăt în plin soare.

 M-am temut că mă doare
şi-i o blânda-ncercare
de negru cu alb şi culoare...
     
    Căutare

 Căutarea-i o mare:
alegem - ne doare,
culegem - e soare,
mereu... căutare.
 Cauţi, eşti găsit,
pierzi dac-ai râvnit.
 De e nor sau soare
totu-i căutare!

      Semne

 Trăim cu virgule, cu puncte, acolade,
Majusculăm la zile importante.

 Pun virgula tăcerii când ea, tăcerea-i punct,
Încep o filă nouă, cea veche-i de-mprumut.

 Şi între ghilimele să rămâi!
Am semnul exclamării sub călcâi!

     VORBE

 Şterg geamul ferestrei cu-ardoare:
voi vedeţi un zâmbet, optimism şi soare,  

  iar în spate 
  vânt bate,
ziduri dărâmate
vorbe cocoşate...

  IDEAL

Dezleg fundele
să se fluture.

Răsfir pletele
ce se unduie.

Pleoapele-mi bat evantaie alene
Sori pe irişi te mint de probleme.

Tu-mi prinzi pletele iar în funde,
Ştergi cu degetul pleoapele ude,
Măsori pulsul cu buze de sori...

          Şi-s topire şi dor şi fiori!


  TIMP

Mâinele - pentru mâinile calde.
Astăzi-ul - pentru buze-nsetate.
Acum-ul, "mereul" recent.

Urcuş de arcuş
cu Duh în duet.


     MIEZ

      
                           Prichiciul pricinilor grele va erupe!
Îngenunchez: sunt miez...

Ocol dau curcubeului de sfinţi
şi întrebările se-ntind cuminţi.

Îmi recompun vulcanul vid,
solul din suflet recultiv
cu Soare, Curcubeu şi Dor,
sunt Rază, urc spre Duh, cobor,
simt Miezul meu nemuritor!

   

Un comentariu: