vineri, 16 noiembrie 2012

Cercul de BIBLIOterapie


Ieri, 15 noiembrie 2012, Cercul de biblioterapie, aflat la " a 2-a lui mişcare", a avut ca temă de discuţie cartea lui George Orwell "1984".
Întâlnirea noastră, a celor care frecventăm acest cerc, a debutat cu o invitaţie din partea lui Iulian, activant al cercului şi prezentatorul cărţii, la iniţiativa nano.com (v-am starnit deja curiozitatea, nu-i aşa?)
Am vizionat trailerul filmului realizat după cartea vedetă şi preţ de 2 ore am comentat subiectul romanului.
Întrebat fiind ce impact a avut cartea asupra sa, prezentatorul cărţii "1984" mi-a răspuns: " După ce am terminat de citit cartea ... am meditat 2 săptămâni ".
Aşadar, o carte care îndeamnă la meditaţie.
O voce timidă la finalul întâlnirii noastre a mărturisit: "nu am citit cartea, dar acum chiar am s-o citesc". Atunci am ştiut. Terapia prin lectura a avut succes!

Vă aşteptăm în luna decembrie, luna "Jocurilor foamei "de Suzanne Collins , să împărtaşiţi impresiile voastre despre carte (sau film - e ofertă specială a lunii decembrie)!

Diana DIŢU - bibliotecar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu