vineri, 13 iunie 2014

Opiniile elevilor implicaţi în proiectul Opening Opportunities

Chiar daca "le dam anonime"impresiile sunt ale celor 13 elevi implicati in proiectul Opening Opportunities:

(CN „D. Cantemir”): Roberto Gabriel TAMAŞ, Alexandru MUNTEANU, Cristian BRÎNZEI, Emilia PALAGHIŢĂ, Andreea DIMA, Ştefana DOBREA, Bogdan Cristian TOBĂ, Andreea Ioana PRESCOVIŢĂ

(CN „G. Moisil”): Alex IMBREA, Lucian BOACĂ, Ruxandra Antonia ANGHEL, Nicoleta Andreea FILIPESCU;

(CT „D. Ghika” - Comăneşti): Cristian Cosmin PRUTEANU

Totodata puteti vizualiza si lansarea aplicatiei OnTime in cadrul "Alege-ti profesia!" - Opening Opportunities, 13 iunie 2014.
Multumim, Claudiu STEFANESCU!

https://www.youtube.com/watch?v=HA2n-7JWz78

Acest proiect îmi oferă o oportunitate excepţională  pentru a afla lucruri noi în domeniu IT , pentru a cunoaşte persoane cu care împărtăşesc aceleaşi ambiţii, urmarea unor studii în acest domeniu.  Descoperim posibilităţi noi de a ne atinge idealurile, suntem puşi în faţa „problemelor" întâlnite în acest domeniu, pe care le putem depăşi împreună prin schimb de cunoştinţe, experienţe si lucrând  ca o echipă.

Imi place foarte mult tot ceea ce am reusit impreuna sa facem si sunt foarte incantata de ceea ce ne propune Todi sa facem. Ma bucur ca am ocazia sa fac parte dintr-o astfel de echipa. Si invit cat mai multi elevi si adolescenti sa se inscrie in acest program. Multumim celor de la Opening Opportunities pentru ceea ce vor ei sa faca pentru noi!

Eu consider ca acest program ma poate ajuta sa-mi aleg o cariera cat si cum sa lucrez intr-o echipa. Este o sansa unica in viata ca am un loc in acest program.

OO s-a dovedit a fi o ocazie de a invata noi lucruri foarte folositoare si de a clarifica drumul in viata. Sunt multumit de faptul ca ni s-a oferit  sprijinul si incurajarile necesare pentru a avea increderea si comfortul de a completa un proiect in echipa.

Pana acum acest program, Opening Opportunities, a fost exact ce ma asteptam. Sunt incantat ca am ocazia sa discut si sa lucrez cu persoane care imi impartasesc pasiunea pentru informatica si IT si consider ca aceasta experienta ma va ajuta sa imi dezvolt abilitatile de lucru in echipa ca la sfarsitul acestui program drumul meu profesional imi va fi mult mai clar

Imi place acest proiect si activitatile din cadrul acestuia datorita faptului ca imi dezvolta abilitatile ce tin de domeniul informaticii. Deasemenea, mi-a placut sedinta cu mentorul cand ne-a explicat ce se asteapta angajatorii sa spunem despre noi la un interviu.
Totusi, nu imi place ca nu facem activitati care sa ne dezvolte personal si sa ne ajute sa ne alegem drumul spre cariera.

Consider ca programul Opening Opportunities este o modalitate buna de a afla informatii utile despre diferite domenii si de a invata lucruri noi. Totodata , prin lucrul in echipa, ne dezvoltam pe plan social.

Acest proiect este o oportunitate pentru noi, ca elevi, sa reusim sa invatam mai multe si sa lucram in echipa indrumati de un mentor care isi doreste sa scoata ce e mai bun din noi.

Proiectul Opening Opportunities mi-a oferit sansa de a face parte dintr-o echipa de oameni minunati. Aici am aflat ca sunt si alte persoane din orasul meu care au pasiuni comune cu ale mele, am avut ocazia sa ii cunosc si sa lucrez cu ei. Mentorul nostru, Todi Pruteanu, a dat mereu dovada de profesionalism si ne-a impartasit cu drag aspecte legate de lucrul in echipa, cum este sa lucrezi intr-o companie mare si multe altele. Sunt sigur ca experienta acumulata si sfaturile primite ma vor ajuta sa imi planific si sa urmez cu succes o cariera in domeniul IT

Momentan avem cel mai tare mentor, am stabilit si valorificat fiecare calitate a fiecarui membru din echipa. Lucram la un proiect cu multiple ramuri de dezvoltare : Marketing, Programare si testare si Vanzari. Este interesant cum, de la o idee valorificata am reusit sa ne dam seama de ce suntem in stare. Opening Opportunities, programul pilot, e pe maini bune si merge bine!

Opening Opportunities este intr-adevar o oportunitate. Prin acest proiect am cunoscut persoane noi, fiind in plin proces, ne dezvoltam abilitatile si cunostintele. Mentorul nostru stie ce sa faca cu noi si ne ofera lectii pentru viitor. Sunt foarte multumita de cum decurg lucrurile. Speram sa mai fie astfel de proiecte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu