marți, 12 noiembrie 2013

Nu prea târziu după … Nocturna bibliotecii oneştene

Mare amator de drumeţii şi puternic impresionat de frumuseţile plaiurilor nemţene, scriitorul gala Galaction ne-a lăsat:

… Neamţu, Sihla şi Cetate
Am venit întreg aicea
Şi mă-ntorc pe jumătate.

Parafrazându-l se poate spune şi scrie:




TRĂIRE
lui Gala Galaction

Evantai bine lucrat
Îşi dezvăluie splendoarea.
NOAPTEA nu s-a terminat
Şi mi-e dor de următoarea.

Cu mulţumiri, recunoştinţă şi admiraţie.

2 nov. 2013

Corneliu Cristea

 Alte IMPRESII din NOCTURNA BIBLIOTECII ONEŞTENE”

„Un eveniment fabulos...ceva de nedescris. Mi-a făcut plăcere să vin!”
„Mi-a plăcut. Tatch!”
„A fost o seară de vis!” Vio
A fost o seară minunată!!!” clasa a XIII-a A r.p. Colegiul Tehnic “Petru Poni” Oneşti – TITA (Dinovici Diana; Dragulele Iulia; Jitărel Eusebiu Marian; Racoş Bogdan; Papară Ştefan; Ana- Maria Murgu; Alina Murgu)
„Mult succes în contiunare pentru doamna profesoară Mariana Bendou” Like!
„A fost şi încă mai este o seară minunată!” Cu admiraţie, Raluca şi Ana
„Mi-a plăcut!!!” Cu drag Cătălina
A fost o seară minunată!” Andra
„A fost o seară naşpa!” 

„Este fain!”
„A fost o seară excelentă!” Crissu
„Mi-a plăcut!” Bianca
„A fost cea mai frumoasă seară” Sara
„Felicitări D-nei Directoare Şerbu. Vă mulţumim şi la cât mai multe adunări şi mai ales unire de generaţii!!! Cosmin
BIBLIOTECA MUNICIPALĂ ONEŞTI” - Cu mulţumiri! Daniel
A fost şi încă este o seară ca-n poveşti! Ne-a plăcut foarte mult! Continuaţi în acest fel.” (Cele 3 surori): Andreea, Maria şi Adriana
SUPER! (Trupa Alfa) au fost excepţionali. Baftă multă în continuare!!!” Mariana+Silvia
D-na Bendou... THE BEST!!!” Cu respect, dragoste şi căldură...elevii C.T.P.P. cămin „CHIMIE” - WE LOVE YOU!!!
Dacă este şi de Revelion ar fi super. Super tare cooool!” Lupeş
A fost o seară minunată! M-am distrat foarte mult!” Ana
A fost grozav! Felicitări pentru iniţiativă. ALFA THE BEST! Cu drag, a happy child - P.S. Mai fain ca la Festivalul Verii!
„A fost o seară nemipomenită!”
„Mi-a plăcut foarte mult!”
„A fost un spectacol reuşit, e adevărat că noi, actorii ne-am străduit din greu dar premiile şi party-ul au fost pe măsură!” Cristiana D.
„AM FOST FAIN!” Vlad
„A FOST GHINI DI TĂT!”
„A fost mişto!!!”
A fost o seară minunată!!!” Cu drag Ana

Mi-a plăcut... mult!”
„Mi-a plăcut foarte mult!!!”
„Frumos dar puţine probleme cu sonorizarea!”
„A fost o seară plăcută, drăguţă şi...ei bine...a durat mult!” Raluca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu